Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy
www.incat.fi
  Kirjoitukset ovat yksittäisten henkilöiden mielipiteitä, eivät InCat Suomen tai jonkun muun yhdistyksen, ellei viestissä niin erikseen sanota.
  KotiOhjeitaHaeKirjauduRekisteröidy  

Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta
SUROK 9-10.1.2010 (Luettu 2362 kertaa)
kissamummo
Jäsen
Poissa

kissojen ja mummon maailma

Ylä-Savo
Sukupuoli: female
Re: SUROK 9-10.1.2010
Vastaus #15 - 11.01.2010 - 19:58:45

Lauantaina olimme paikalla, kuten jotkut olivat jo uutispätkästä bonganneetkin. Anninna hävisi sertin paremmallensa, olin aivan samaa mieltä tuomarin kanssa asiasta. Mieltä lämmitti kyllä kehut hyvästä karvan kunnosta.
Kiitos Surokille mukavasta näyttelystä. Paikka on kyllä tunnelmallinen ja helppo sinne oli tullakin vaikkei etelässä asustakaan. Häkkien luona oli tilaa ruhtinaallisesti, se oli mukava juttu. lisäksi oli kiva tavata kaikki burmilla kasvattajat, ensimmäisen kerran livenä. Kun vielä Ruotsista oli pätevä burmillakasvattaja kokoustamassa siellä ja katsoi meidän tyttöjä, niin saimme uutta tietoa. Vihdoin viimein tiedän nyt Anninnnan täysin oikean värin: ns 11 33 eli vuoden alun muutos koskee meitä. Nyt vaintuomari, joka osaa tuon värin katsoa niins aisimme vielä rekkariinkin sen.
Eli kaiken kaikkiaan oli mukava päivä,  loppui aikaisin ollakseen niin iso näyttely. Kyllä kai sinne on vastaisuudessakin tultava, jäi niin kiva mieli vaikkei sitä menestystä tullutkaan. Mutta tyttö antoi sentään itsensä arvostella, olen siitä onnellinen.
Siirry sivun alkuun

Kissamummo, Nytsi, Missuli, Veeti, Molla, Mimmeli, Vilpertti ja Valpertti, Vehmeröinen,Malla menninkäinen eli Kirppa,Tiitiäinen eli Tinttara, Pikkinen ja bml Anninna
kissamummo  
IP on kirjattu

mc82
Jäsen
Poissa

SIB & maatiaiset
Helsinki
Sukupuoli: female
Vastaus #16 - 27.01.2010 - 15:44:54

Vastaus tulee vähän myöhässä, mutta tulkoot Silmänisku

Olin lauantaina kissattomana paikalla. Tila oli melko ahdas, mutta mun mielestä järjestelyt oli puitteisiin nähden tehty erinomaisesti ja esim. häkkirivien välissä oli ihan kiitettävästi tilaa. Tosin ainakin pääkäytävällä (oliko siellä 2. kategorian arvostelut, vai kuinka?) oli tosi ahdasta ihmisruuhkan takia. Ihan loistavaa oli, että näyttelypaikalla oli erinomainen, joskin todella kallis, kahvila (no, kahvilan hinnoittelu ei ollut SUROKin ongelma).

Tunnelma oli kotoisa, miellyttävä ja kylmästä päivästä huolimatta näyttelyhallissa oli sisällä tosi miellyttävä ilma. Myyjiä oli kivasti liikenteessä. Ja näyttely vedettiin hyvää tahtia läpi, näytteilleasettajien kannalta plussaa, kun näyttely loppui ainakin lauantaina ajoissa.
Siirry sivun alkuun

Kissani:
Mimmi (12/05), SIB f 23
Nella (3/06), SIB gs 24

In Memoriam:
Urkki, maatiainen, 1994-2006

IP on kirjattu

Trollincurl
Aktiivinen
**
Poissa

I Love YaBB 2!

Vastaus #17 - 27.01.2010 - 17:31:41

Minua hiukan jännitti mitä kissa sanoo siitä lasikatosta, joka heijasti  kaikki peilinä alas.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivu: 1 2 
Lähetä aihe Tulosta